Sunday, July 16, 2017

Geng Lepak : Ni kali ke 6 kot datang Ngopi Cafe

Interesting... moment..
" Jom makan! Mee Tarik" aku ajak member aku..
" alah.. baru je makan semalam."member jawab
"hmmm jom je lah lepak mana2.. " aku ajak melepak juga.. Geng lepak yang sudah menghampiri zone perpisahan..

Sampai tiba masa...
" Ngopi r jom" kawan aku bagitau suggestion. Sebab dia jarang datang sini.

Alhamdulillah.

member aku .. salah satu..
" nak makan apa ea? dah kenyang.. rasa kenyang"... haahah..
Mulanya aku macam OK je... tak faham ayat ni.
Ingatkan main2 je.. sesekali.. tapi baru aku faham... member yang masih kenyang still datang join lepak bukan kerana nak makan saja.. mungkin nak sama2 menggunakan masa untuk bersama bertemu.

Kami bukan group usrah.. cuma bertemu makan sambil bertanya khabar.
sambil makan2...
merapatkan ukhwah yang terbina.. sejak setahun dua lalu...

ALhamdulillah...

No comments: