Saturday, July 1, 2017

Diari 1 minggu Raya 2017

Raya ke 3
-Aku beraya di rumah member sekolah, actually aku dari segamat melawat saudara tunang sepupu aku. Balik BP balik dalam 10.40pm ..lewat sikit..

Alhamdulillah..semua sabar menunggu.

Ni lah member sekolah... Dah kawin kebanyakannya.. hahah..

Ok.. semua mood swing sebab dah ngantuk..




Raya ke -4



Aku berkorban cuti raya untuk bekerja..... haha xapply pun..
Kononnya nak buat elektif OT.
Tapi semua kena sailang dengan bos aku.. Hmmmm Katanya, nak cepat.

Aku macam???? hahah  nak je cakap " Kalau saya buat lagi laju dari bos, saya nak bos jangan kacau OT saya selama setahun?? Deal?? Less than 1 hour plating Femur?? Nak??"

hahaha.. kalau saya failed, saya tak akan perform OP selama sebulan. ok?

Cehhh..... Ntah, aku pun xsure aku mampu ke x.. btw... aku enjoy je hari tu.
28hb june..
Malam ni aku lepak dengan member baik aku segamat , makan lepak kat Ngopi Cafe.

" Aku belanja ko.. hari ni birthday ko kan? "

member aku gelakkan aku " hahah... actualli birthday saya 29hb june.. tapi ok je"

Siut... silap dah tarikh.. tak apa.. at least aku belanja makan dia dah.. ahahah


Raya ke 5


Alhamdulillah... Pak Talib..belanja makan..
Ampuni saya bos minta belanja makan!!!


" Bos, esok kalau bos xda... saya tak semangat nak keje.. nak MIA awallah...hahaha " sembang aku kat bos sebab esok khamis, aktiviti kerja lepas round ward.. mcam dah tak ada apa2.. rilax je..


Pagi Khamis tu...  bos aku mesej dalam group, sembang.
aku " untunglah cuti raya.. bos belanja kuih raya next week "

he replied " 9.45am, i will do quick round... semua standby"

" perghhh... berpeluh balik." sebab nerbeous bukan malas...

I am excited kot big bos datang round.. Seronok tengok plan bijak dan cekap.
Setiap kali present case.... aku suka present macam perfect.. tapi bila present depan Big bos.. confirm beliau akan nampak sesuatu yang aku tak nampak dan out of the box..

sebab tu aku suka beliau ada.. sebab aku nak tau berapa banyak boxes yang aku tak ada untuk aku isikan.. ahahahah

He is awesome.




Raya ke-6.
Jumaat.. Plan nak  beraya rumah syahid.Member junior.. plan dengan member baik aku g sana.. tapi dia cancel last minit.. Famili gathering..


Selepas g JOHOL.. ambil member aku syahid tu... aku ke Seremban menziarahi Dr Jo.. senior aku kat segamat dalam dept Surgery.

Sepanjang perjalanan.. asyik sembang pasal member aku yang cancel last minit je.. stress aku sebenarnya kena travel sorang2... xda dia.. xbest..
kesannya.. aku sakit kepala sebab kena study MAP..peta.
Aku mana lah boleh jadi driver... mesti failed.


Ok je.. apa yang berlaku..
Konflik sikit sebab isu tertentu.. end up..
Sambung sembang pasal idea dan isu2 semasa....sampai tertidur...

Aku kagumi member aku ni sebab ilmu dan pengalam dia tinggi. Konfiden tinggi.
Impressive. Like his character and style.

Sembang2 sampai melarat 2am.. pastu collapse both!
citer pasal najib.. pasal oncall pasal.... mesir paling banyak..

Raya ke 7 :

Sabtu... Ingat  nak beli S8.. tapi banyka sangat halangan.. siut tui







No comments: